Εφόσον σας δίνετε η ευκαιρία, ελάτε ακόμα πιο κοντά με τους πελάτες σας.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποκτούν όλο και περισσότερη σημασία στην καθημερινότητα των χρηστών του Internet και, αναμφισβήτητα, αποτελούν μια τεράστια ευκαιρία για τα ξενοδοχεία προκειμένου να τραβήξουν την προσοχή δυνητικών πελατών τους αλλά και να έρθουν πιο κοντά τους. Είναι ένα τομέας που έχει περισσότερη ανάπτυξη απ’ ότι το ίδιο το Internet τα τελευταία χρόνια. Η παρουσία πλέον των ξενοδοχείων στα social media θεωρείται απαραίτητη αν λάβουμε υπόψη και στατιστικές που θέλουν το 82% των χρηστών να εμπιστεύονται επιχειρήσεις που βρίσκονται στα social media.
Πώς θα το κάνουμε αυτό?
1. Με διαφημιστικές καμπάνιες και την παρακολούθησή τους καταλήγουμε και στοχεύουμε στο κατάλληλο κοινό για το ξενοδοχείο.
2. Με διαγωνισμούς, για προσέλκυση πελατών σε χαμηλές περιόδους ή απλώς να κάνουμε «θόρυβο» γύρω από το όνομα της επιχείρησής μας προσελκύοντας νέους πελάτες.
3. Με άμεση επικοινωνία και αλληλεπίδραση με τους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή τους.