Οι εύστοχες και άμεσες απαντήσεις σε σχόλια κάνουν την διαφορά.
Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζουν την τελική απόφαση του ταξιδιώτη για την επιλογή ξενοδοχείου είναι τα σχόλια προηγούμενων πελατών. Η εύστοχη και άμεση απάντηση σε σχόλια πελατών στην μεγαλύτερη ταξιδιωτική πλατφόρμα Tripadvisor είναι πολύ σημαντική και απαιτητική δουλειά καθώς αφορά στην εικόνα του ξενοδοχείου. Ιδιαίτερα τα αρνητικά σχόλια μπορούν να αποτελέσουν αφορμή προκειμένου το ξενοδοχείο σας να εμφανίσει μια επαγγελματική και υπεύθυνη εικόνα στους δυνητικούς πελάτες μετατρέποντας εντέλει τα αρνητικά σε θετικά σχόλια. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα του Tripdvisor, το 85% των ερωτηθέντων απάντησε ότι η σωστή απάντηση της επιχείρησης σε αρνητικό σχόλιο βελτίωσε την αντίληψη που είχαν για την εν λόγω επιχείρηση.
Πώς θα το κάνουμε αυτό?
1. Με πλήρη κατανόηση του σχολίου εφόσον το διαβάσουμε προσεκτικά και έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας αν χρειαστεί για περαιτέρω διευκρινίσεις ή πληροφορίες
2. Με προσωποποίηση της απάντησης, αποφεύγουμε τις ίδιες, επαναλαμβανόμενες απαντήσεις.
3. Αποδεχόμαστε και αναγνωρίζουμε τυχόν αδυναμίες του ξενοδοχείου που αναφέρονται σε σχόλιο πελάτη.
4. Με άμεση απάντηση, δεν αφήνουμε χρόνο να περάσει από την συγγραφή του σχολίου (θετικού & αρνητικού) για να απαντήσουμε.