Χτίζουμε Αναγνωρισιμότητα

Δημιουργούμε περιεχόμενο για να μετατρέψουμε τον επισκέπτη σε πελάτη.

Μετά από 14 χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο με εξειδίκευση και εμπειρία σε νέες τεχνολογίες ξενοδοχείων και on line κανάλια, πήρα την μεγάλη απόφαση να δημιουργήσω την worduzz. Μια λέξη που επινόησα για να περιγράψω τις υπηρεσίες μου: πρωτότυπο, στοχευμένο και μοναδικό περιεχόμενο (words) με στόχο να τραβήξει όλα τα βλέμματα και να προκληθεί «θόρυβος» (buzz), με την καλή έννοια πάντα, γύρω από το ξενοδοχείο σας.

Το μυστικό είναι το σωστό μέρος, η σωστή στιγμή, το σωστό περιεχόμενο αλλά με την σωστή στρατηγική. Με στρατηγικό πλάνο λοιπόν και την συνεπή υλοποίησή του, το ξενοδοχείο γίνεται γνωστό σε όλο και περισσότερο κόσμο, δημιουργείται εμπιστοσύνη και εν τέλει ο επισκέπτης μετατρέπεται σε πελάτη.

Παρακολουθώ με αμείωτο ενδιαφέρον και εφαρμόζω ό, τι καινοτόμο έχει να προσφέρει το μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing) σε συνδυασμό με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου που θα το βοηθήσουν να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Τα κλειδιά της επιτυχίας

Απλή περιγραφή και δομή κειμένου
Τονίζουμε ιδιαίτερα τα πλεονεκτήματά σας
Αποδεικνύουμε την αξία σας
Προτρέπουμε τον επισκέπτη να δράσει

Η Ιστορία Μου

Πτυχιούχος του τμήματος Τουριστικών Επιχειρήσεων, της Σχολής Διοίκησης & Οικονομίας, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής καθώς και του Μεταφραστικού Διπλώματος στο Βρετανικό Συμβούλιο Αθηνών, ξεκινώ το 2002 να κάνω μεταφράσεις τεχνικού και οικονομικού κυρίως περιεχομένου με μεγαλύτερο project το βιβλίο ‘Managing the numbers’ από τον Richard Stutely. Η στιγμή που έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα στην μετάφραση και τον ξενοδοχειακό κλάδο ήρθε το 2004 οπότε και αποφάσισα να κάνω τα πρώτα μου βήματα στον τουρισμό, στο τμήμα πωλήσεων και μάρκετινγκ του ξενοδοχείου Alkyon Resort Hotel & Spa.

Στη συνέχεια παρέμεινα για 8 χρόνια στην θυγατρική του ομίλου Airotel, τη Webotel, ως Hotel Account Coordinator με portfolio ξενοδοχείων 100+ σε Ελλάδα και Αφρική καθώς και στην αλυσίδα ξενοδοχείων Helios Hotels & Resorts, ως E-Commerce Manager για 2 χρόνια. Σήμερα, από τον Μάρτιο του 2018 συγκεκριμένα, έχω ξεκινήσει να προσφέρω τις content marketing υπηρεσίες μου και διατηρώ μια άψογη συνεργασία με το ξενοδοχείο Vigla στην Αμοργό. Επίσης, το 2020 ξεκίνησα μια σημαντική συνεργασία με το ταξιδιωτικό γραφείο Dream Blue στην Αμοργό το οποίο προσφέρει δραστηριότητες και περιηγήσεις στο νησί.

Όσον αφορά στην επιμόρφωσή μου, από το 2011 ξεκίνησα να παρακολουθώ συνέδρια και σεμινάρια για να ενημερώνομαι συνεχώς για τα νέα trends στον τουριστικό και digital τομέα. Έχω λάβει πιστοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος Digital Marketing από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (2016) και του εκπαιδευτικού προγράμματος της Ακαδημίας Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας e -Academy για την πιστοποίηση του Digital Marketing Practitioner στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη (2018).

Η Ιστορία Μου

Πτυχιούχος του τμήματος Τουριστικών Επιχειρήσεων, της Σχολής Διοίκησης & Οικονομίας, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής καθώς και του Μεταφραστικού Διπλώματος στο Βρετανικό Συμβούλιο Αθηνών, ξεκινώ το 2002 να κάνω μεταφράσεις τεχνικού και οικονομικού κυρίως περιεχομένου με μεγαλύτερο project το βιβλίο ‘Managing the numbers’ από τον Richard Stutely. Η στιγμή που έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα στην μετάφραση και τον ξενοδοχειακό κλάδο ήρθε το 2004 οπότε και αποφάσισα να κάνω τα πρώτα μου βήματα στον τουρισμό, στο τμήμα πωλήσεων και μάρκετινγκ του ξενοδοχείου Alkyon Resort Hotel & Spa.

Στη συνέχεια παρέμεινα για 8 χρόνια στην θυγατρική του ομίλου Airotel, τη Webotel, ως Hotel Account Coordinator με portfolio ξενοδοχείων 100+ σε Ελλάδα και Αφρική καθώς και στην αλυσίδα ξενοδοχείων Helios Hotels & Resorts, ως E-Commerce Manager για 2 χρόνια. Σήμερα, από τον Μάρτιο του 2018 συγκεκριμένα, έχω ξεκινήσει να προσφέρω τις content marketing υπηρεσίες μου και διατηρώ μια άψογη συνεργασία με το ξενοδοχείο Vigla στην Αμοργό. Επίσης, το 2020 ξεκίνησα μια σημαντική συνεργασία με το ταξιδιωτικό γραφείο Dream Blue στην Αμοργό το οποίο προσφέρει δραστηριότητες και περιηγήσεις στο νησί.

Όσον αφορά στην επιμόρφωσή μου, από το 2011 ξεκίνησα να παρακολουθώ συνέδρια και σεμινάρια για να ενημερώνομαι συνεχώς για τα νέα trends στον τουριστικό και digital τομέα. Έχω λάβει πιστοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος Digital Marketing από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (2016) και του εκπαιδευτικού προγράμματος της Ακαδημίας Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας e -Academy για την πιστοποίηση του Digital Marketing Practitioner στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη (2018).